Cennik usług / warunki gwarancji
Cennik usługi door-to-door (przesyłki w dwie strony):
Przeguby, półosie napędowe - paczki do 10kg - 110zł
Dyferencjały, rozdzielacze napędu itp. - paczki od 10kg do 15kg - 150zł
Dyferencjały, reduktory itp. - paczki od 15kg do 31,5kg - 300zł
Sztywne mosty tylne lub przednie oraz paczki paletowe - 700zł
Cennik przesyłek do klienta (przesyłki w jedną stronę):
Przeguby, półosie napędowe - paczki do 10kg - 35zł
Dyferencjały, rozdzielacze napędu itp. - paczki od 10kg do 15kg - 50zł
Dyferencjały, reduktory itp. - paczki od 15kg do 31,5kg - 150zł
Sztywne mosty tylne lub przednie oraz paczki paletowe - 350zł
Cennik standardowych usług:
Demontaż/montaż przegubu - 50zł/sztuka
Regeneracja przegubu - 800zł/sztuka
Prostowanie wałka półosi - 250zł/sztuka
Prostowanie sztywnej półosi tylnej - 800zł/sztuka
Rozebranie/złożenie dyferencjału - 500zł - 700zł
Rozebranie/złożenie reduktora/rozdzielacza napędu - 700zł
Rozebranie/złożenie sztywnego mostu napędowego - 1000zł
Weryfikacja i wycena uszkodzeń (tylko w przypadku rezygnacji z przeprowadzenia naprawy) wówczas części pozostają w stanie rozebranym.
Przeguby i półosie napędowe - 100zł/sztuka
Dyferencjały, reduktory, rozdzielacze napędu - 350zł
Sztywne mosty - 500zł
Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
Firma FKR Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany cennika lub doliczenia dodatkowych opłat przez przewoźnika.
W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy lub informacji o zwrocie podzespołów w ciągu 14 dni od przedstawiania przez nasz serwis kosztorysu, zostaną one zezłomowane po tym terminie.
„Uszkodzone/zużyte części są automatycznie złomowane po zakończonym procesie regeneracji”
„Paczki wysyłane są w losowo wybranych opakowaniach/paletach nie gwarantujemy zwrotu części w opakowaniu/palecie w którym otrzymaliśmy część do regeneracji”
Warunki gwarancji:
Firma FKR Serwis gwarantuje najwyższą jakość usług i udziela 6 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów od daty sprzedaży, którą określa dokument zakupu.
Gwarancja obejmuje wady materiałowe i technologiczne tkwiące w produkcie i uwidaczniające się w tym okresie. Gwarancja dotyczy wyłącznie tych pozycji, które są wyszczególnione na dokumencie zakupu. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest wypełniony formularz reklamacyjny wraz z dokumentem zakupu.
Podmiotem do rozpatrzenia reklamacji jest firma FKR Serwis, termin realizacji rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych od otrzymania podzespołu wraz z wymaganymi dokumentami.
W przypadku uwzględnienia reklamacji, FKR Serwis w powyższym terminie dokona naprawy lub wymiany reklamowanego podzespołu lub usługi.
Gwarancja nie obejmuje:
- podzespołów uszkodzonych w wyniku błędnego montażu lub demontażu
- Podzespołów uszkodzonych w wyniku kolizji drogowej
- Podzespołów uszkodzonych w następstwie awarii innych elementów pojazdu
- Podzespołów uszkodzonych w wyniku użytkowania pojazdu niezgodnie z jego przeznaczeniem (np. Jazda rajdowa)
- Podzespołów zamontowanych poza jednostkami zarejestrowanymi jako zakład naprawy pojazdów samochodowych
- Osłon przegubów oraz uszczelniaczy jak i wszelkich elementów gumowych
- Kosztów związanych z montażem i demontażem podzespołów oraz kosztów przejazdu/transportu w trakcie trwania gwarancji.
„Reklamacje rozpatrujemy tylko wraz z prawidłowo wypełnionym i przesłanym zgłoszeniem reklamacji”