mask

Cennik usług / warunki gwarancji

Cennik usługi door-to-door (przesyłki w dwie strony):

Przeguby, półosie napędowe - paczki do 10kg - 110zł
Dyferencjały, rozdzielacze napędu itp. - paczki od 10kg do 15kg - 150zł
Dyferencjały, reduktory itp. - paczki od 15kg do 31,5kg - 300zł
Sztywne mosty tylne lub przednie oraz paczki paletowe - 700zł

 

Cennik przesyłek do klienta (przesyłki w jedną stronę):

Przeguby, półosie napędowe - paczki do 10kg - 35zł
Dyferencjały, rozdzielacze napędu itp. - paczki od 10kg do 15kg - 50zł
Dyferencjały, reduktory itp. - paczki od 15kg do 31,5kg - 150zł
Sztywne mosty tylne lub przednie oraz paczki paletowe - 350zł

 

Cennik standardowych usług:

Demontaż/montaż przegubu - 50zł/sztuka
Regeneracja przegubu - 800zł/sztuka
Prostowanie wałka półosi - 250zł/sztuka
Prostowanie sztywnej półosi tylnej - 800zł/sztuka
Rozebranie/złożenie dyferencjału - 500zł - 700zł
Rozebranie/złożenie reduktora/rozdzielacza napędu - 700zł
Rozebranie/złożenie sztywnego mostu napędowego - 1000zł

 

Weryfikacja i wycena uszkodzeń (tylko w przypadku rezygnacji z przeprowadzenia naprawy) wówczas części pozostają w stanie rozebranym.

Przeguby i półosie napędowe - 100zł/sztuka
Dyferencjały, reduktory, rozdzielacze napędu - 350zł
Sztywne mosty - 500zł

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto.

Firma FKR Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany cennika lub doliczenia dodatkowych opłat przez przewoźnika.

W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy lub informacji o zwrocie podzespołów w ciągu 14 dni od przedstawiania przez nasz serwis kosztorysu, zostaną one zezłomowane po tym terminie.

 

„Uszkodzone/zużyte części są automatycznie złomowane po zakończonym procesie regeneracji”

„Paczki wysyłane są w losowo wybranych opakowaniach/paletach nie gwarantujemy zwrotu części w opakowaniu/palecie w którym otrzymaliśmy część do regeneracji”

 

Warunki gwarancji:

Firma FKR Serwis gwarantuje najwyższą jakość usług i udziela 6 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów od daty sprzedaży, którą określa dokument zakupu.

Gwarancja obejmuje wady materiałowe i technologiczne tkwiące w produkcie i uwidaczniające się w tym okresie. Gwarancja dotyczy wyłącznie tych pozycji, które są wyszczególnione na dokumencie zakupu. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest wypełniony formularz reklamacyjny wraz z dokumentem zakupu.

Podmiotem do rozpatrzenia reklamacji jest firma FKR Serwis, termin realizacji rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych od otrzymania podzespołu wraz z wymaganymi dokumentami.

W przypadku uwzględnienia reklamacji, FKR Serwis w powyższym terminie dokona naprawy lub wymiany reklamowanego podzespołu lub usługi.

 

Gwarancja nie obejmuje:

  • podzespołów uszkodzonych w wyniku błędnego montażu lub demontażu
  • Podzespołów uszkodzonych w wyniku kolizji drogowej
  • Podzespołów uszkodzonych w następstwie awarii innych elementów pojazdu
  • Podzespołów uszkodzonych w wyniku użytkowania pojazdu niezgodnie z jego przeznaczeniem (np. Jazda rajdowa)
  • Podzespołów zamontowanych poza jednostkami zarejestrowanymi jako zakład naprawy pojazdów samochodowych
  • Osłon przegubów oraz uszczelniaczy jak i wszelkich elementów gumowych
  • Kosztów związanych z montażem i demontażem podzespołów oraz kosztów przejazdu/transportu w trakcie trwania gwarancji.

„Reklamacje rozpatrujemy tylko wraz z prawidłowo wypełnionym i przesłanym zgłoszeniem reklamacji”